Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 2 września 2015

Ślubna kartka z łabędziami

Bo z czym innym mogą kojarzyć się dwa łabędzie,
 jak nie ze ślubem właśnie?

Długo mnie nie było... czasem tak bywa,
życie mnie wciągnęło bardziej :)
 i internet jakoś tak poszedł troszeczkę w odstawkę.
Tęskniliście choć trochę? ;)

A że koniec lipca zakończył się u mnie wspaniałym weselem kuzynki,
zatem ta ślubna kartka jest takim miłym wspomnieniem...

 
 Kartkę tą zrobiłam już jakiś czas temu
i pokazywałam ją na blogu Paper Passion.
U siebie nadrabiam zaległości.





Jak Wam minęły dwa pierwsze dni w szkole?
Pytam uczniów i nauczycieli :)
Mój dzisiejszy dzień był baardzo męczący!
Ale trzymam się, jutro czeka mnie przecież kolejny dzień ;)

pozdrawiam
angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...