Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 13 kwietnia 2014

Nieuchronność losu

Sztuką nie jest zadręczać się po śmier­ci blis­kiej oso­by. 
Sztuką jest po­godzić się z jej odejściem, aby mogła zaz­nać szczęścia w Ra­ju.
 Kochaliśmy, więc ta osoba pozostanie w naszych sercach [*]

Nieuchronność losu, kolej rzeczy lub, jak kto woli, decyzja Pana Boga...
Wcześniej czy później przychodzi czas, kiedy musimy się z kimś pożegnać,
już na zawsze...
Pozostaje tylko pytanie: dlaczego tak szybko i tak nagle?

Niektórzy z Was już wiedzą, że moja nieobecność 
spowodowana była smutnymi wydarzeniami w życiu mojej rodziny.
Ale już dochodzimy do siebie, bo życie tocz się dalej, prawda?
Tylko głowa aż pęka od rozmyślań...
I człowiek zaczyna sobie segregować pewne rzeczy
i układać na półeczkach z napisem "ważne" i "ważniejsze".

Na półkę ze sprawami ważnymi odłożyłam magię
i wiarę w nią...
Bo ja wierzę w magię,
magię miłości, magię dobrego uczynku.


Udało mi się uzyskać zamierzony efekt - wszystko delikatnie
lśni i migocze.





Pracę zrobiłąm jako inspirację do SCRAPPO.
Wszystkie media, których użyłam dostępne są w sklepie SCRAPPO.



pozdrawiam anielsko ;)

angel

2 komentarze:

  1. Przepiękna praca!
    A cała reszta - pomału czas ukoi rany [*] a pamięć na zawsze pozostanie w sercu <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...