Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 20 października 2013

Zakochaj się w jesieni + PREZENT

Ja kocham jesień,
zresztą pisałam to już w ostatnim poście.
Taką złotą, polską :)

A Wy kochacie jesień?
Jeśli nie, to może zachęci Was do tego mój komplecik:


Dziś niedziela, a zatem kolejne wyzwanie na blogu PWC.
Tym razem frezja poleciła nam użyć tekturki.
U mnie są to iKropkowe tekturki na kartce i pudełku.



A to pudełeczko kryje w sobie prezent niespodziankę,
dla WAS moi drodzy!
A dokładnie dla jednego z osberwatorów mojego bloga.
Pudełko wygląda na niepozorne,
ale kryje w sobie duuużą niespodziankę :)


W tej chwili mam 159 OBSERWATORÓW!
DZIĘKUJĘ WAM:)
Oczywiście chciałabym, by było ich więcej :)

A teraz, co trzeba zrobić,by dostać ode mnie prezent - niespodziankę?

1. Musisz być obserwatorem mojego bloga. Jesli nim nie jesteś możesz zostać w tej chwili:)
2. Zostaw komentarz pod tym postem, deklarujący chęć dostania ode mnie prezentu.
3. Umieść na swoim blogu w poście lub na pasku bocznym banerek, znajdujący się końcu tego posta, wraz z inkiem zwrotnym, by poinformować innych o mojej zabawie.

Zabawa trwa od dzisiaj do 20. listopada, do północy,
lub do momentu osiągnięcia 180 obserwtorów :)

banerek

Życzę wszystkim wspaniałej niedzieli:)

angel

P.S. Tak się zastanawiam, czy chcecie bym pokazała Wam zawartość pudełka i dodatki,
czy może niech to pozostanie nispodzianką do końca?

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbym rozpoczynała listę chętnych na prezencik :)? Bo jestem chętna na jesienną niespodziankę :). Pozdrawiam!
      http://dookolasiebieiswiataa.blogspot.com/2013/10/jesienny-prezent-od-angeli.html

      Usuń
  2. Świetny komplecik... a galeria portretowa rośnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik :) Ja uwielbiam jesień za kolory i słońce na liściach.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, nie dość że to śliczne jesienne pudełko, to jeszcze z prezentem! :D Ja jestem za niespodzianką... :) A jesień uwielbiam też, to moja ulubiona pora roku, zresztą widać to chyba ostatnio na moim blogu :))) Do rozdania oczywiście się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również ustawiam się w kolejce. Może szczęście się do mnie uśmiechnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem chętna i staję w tej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wezmę udział w zabawie u Ciebie. Lubię niespodzianki, dlatego wolałabym byś nie pokazywała co jest niespodzianką. Pozdrawiam i życzę wielu nowych obserwatorów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tu u Ciebie. Dziękujemy że zajrzałaś do nas do Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. staję w ogonku i czekam na odkrycie niespodzianki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopisuję się do kolejki ;)))
    http://takietamjoanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy :) baner na pasku bocznym http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    oczywiście że uwielbiam prezenty :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :)
    Ja też ustawiam się w kolejce, bo lubię niespodzianki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I już będę Cię obserwować i zaglądać, bardzo klimatycznie tu u Ciebie. Nie zdradzaj co w pudełeczku, wszyscy lubią niespodzianki :) Ja zapraszam do siebie na małe Candy http://monika.swidnica.net.pl/2013/11/13/candy-u-maalutkiej/ Banerek wkleję jak tylko mój blog się naprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) A z niespodzianki ucieszyłabym się bardziej bo je uwielbiam :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się dopisuje do zabawy :D uwielbiam niespodzianki :D
    Pozdrawiam ciepluchno...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam niespodzianki,więc tez się zapisuję- może do mnie się szczęście uśmiechnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się z miłą chęcią i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...