Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 1 maja 2014

Ach, życie...

Jakiś czas temu wzięłam udział
w wymiance kart tematycznych (kolejny już raz:)
w grupie facebookowej.
Tym razem tematem było "Życie".

Oto moja interpretacja tematu:

Okładka - bo w końcu w życiu chodzi tak naprawdę o to,
 by dostrzegac piękno chwili.


Sześć pierwszych kart razem...



...i cztery kolejne.


I każda z osobna: 




















Karty zatytułowałam po prostu "Ach, życie".
Bo w tym krótkim wyrażeniu, w zależności od tonacji, w jakiej je wypowiemy, 
kryje się naprawdę wszystko.
Ból, strach, nadzieję, zwątpienie, miłość, radość, tajemnicę, ufność...
- to wszystko starałam się pokazać na tych kilku małych kartach,
za pomocą prostego rysunku.

Mam nadzieję, że mi się udało :)


angel


8 komentarzy:

  1. Wspaniałe! Dziękuję za jedną z nich, najpiękniejszą :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!! Wspaniale przedstawiłaś temat :) Słonecznej majówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam wiersz o tym tytule :) chętnie udostępnię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam wiersz o tym tytule :) chętnie udostępnię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...