Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 23 grudnia 2010

WESOŁYCH ŚWIAT


 Karpia szalonego,
renifera wesołego,
Mikołaja bogatego
bałwana śnieżnego,
Sylwestra szampańskiego
oraz szczęśliwego wskoku
do NOWEGO ROKU!
życzy
angel 

                                               
A jako dodatek do kartki z życzeniami,
takie oto jeszcze zimowe obrazki:


Moja droga do pracy, tym razem odśnieżona...


Trzeba przyznać, że zima jest wdzięcznym tematem do fotografowania...

pozdrawiam anielsko

angel

4 komentarze:

  1. ciepełka...szczęścia i radości na te nadchodzące Święta..a w Nowym roku nieustającej weny:))pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze na święta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepis prosty , normalnie nasmarowałam karpia solą i pieprzem, trochę tak postał, a potem obłożyłam pokrojonymi w plasterki pieczarkami i do piekarnika, a za jakiś czas ok 20min posypałam orzechami i rodzynkami i od czasy do czasu polewałam białym winem i jakoś tak wyszło a gwiazdki zrobiłam z żółtej papryki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...