Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 31 grudnia 2010

Misia Pysia

Muszę Wam pokazać, co zrobiła 
moja 9-letnia córcia Julcia.
Po tym, jak jej opowiedziałam, że w dzieciństwie
sama szyłam sobie lalki i maskotki,
Julia też zapragnęła spróbować. 
Zwłaszcza po tym, jak odkryłyśmy blog Koronki.
W ten oto sposób powstała Misia Pysia,
w całości uszyta ręcznie(!) przez Julię
Z kremowego mięciutkiego materiału, z wyszywaną buzią,
w niebieskiej, dżinsowej sukience.
Julii tak się spodobało szycie, że  na następny dzień uszyła
Pysi towarzyszkę zabaw - myszkę, całą z dżinsu
i z kawałkiem sera żółtego w łapkach.


Myszka również ma wyszywany pyszczek.
Nie ma jeszcze imienia.
Może Wam przyjdzie do głowy jakieś imię pasujące
do dżinsowej myszki? Jeśli tak, to napiszcie
proszę w komentarzu.
Julia koniecznie chciała sama coś napisać, 
więc teraz jej oddaję klawiaturę. 

Misia Pysia i myszka bardzo się lubią.
Chętnie spędzają razem czas. 


 Uwielbiają robić piknik. Wyciągają wtedy mnóstwo 
smakołyków, pożyczonych od lalek Barbie
i zrobionych przeze mnie z plasteliny.
Na pewno jeszcze coś uszyję 
i pokażę na blogu mamusi.

buźki
Julia

3 komentarze:

  1. Jestem pełna podziwu,następne "Zdolne Łapki"rosna,z zazdrością ale i z podziwem stwierdzam,że Mysia-Pysia Julci wyszła o wile lepiej niż moja pierwsza lalka,gratuluję Julci talentu,a mamie takiej zdolnej córeczki,wszystkiego najlepszego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  2. e no a ja wpadlam w kompleksy, bo moje próby uszycia maskotki byly o wiele mniej udane :( zdolna rodzina z toba wlacznie- u ciebie ;D pozdrawiam Sylwkowo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziaczki Julciu i dla mamy . Gratuluję mamie, zdolnej córci . Misia Pysia i myszka cudnie wyszły . pozdrowienia i moc życzeń na Nadchodzący Nowy Rok , dużo ciepła i wielu pieknych chwil . Bawcie się dobrze w Sylwestra .:):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...