Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 3 marca 2011

Zrobiłam sobie

urodzinowego scrapa.
Takiego wiosennego i z miłosnym wyznaniem:) 
W ogóle jakoś u mnie love panuje, noo że w rodzinie,
to oczywiste! Jak widać na załączonym obrazku.
Ale i prace moje owładnęła. 

Powstała też zawieszka z serduchem
i starym, znaleźnym kluczem (uwielbiam, jeśli ktoś ma taki niepotrzebny 
złom, to chętnie przyjmę)  


Miałam klucz pomalować, ale jednak stwierdziłam,
że ta rdza ma więcej uroku. 

No i miłosne Atc z amorkiem, który
właśnie się obudził:

I na koniec różowe calineczki:

A że nie lubię słodkiego różu,
pobawiłam  się trochę fakturą, żeby moje inchies nie były za słodkie.

Wszystkie prace powstały na wyzwania SP.
Kolorowych snów!
angel

6 komentarzy:

  1. Śliczności. Wszystkie azprezentowane prace są śliczne.Mają swój klimat.
    LO boskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,cudeńka śliczności i nie wiem co jeszcze...mam napisać cieszę się,że u Ciebie LOVE króluje,bo u mnie to nie zawsze-chyba wiosna do mnie jeszcze nie doszła-hi,hi,hi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno jesteś Boska!!! A Twoje prace to jak najbardziej odzwierciedlają!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i klimatyczne, pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowita z Ciebie kobieta. Najbardziej podoba mi sie ogromna roznorodnosc Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  6. LOVE to temat który służy Twojej wenie :) Urodzinowy scrap boski, fajny każdy szczegół.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...