Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 2 marca 2011

Chwalę się...

 Dostałam moje pierwsze wycinankowe przydasie,
więc od razu musiałam zrobić karteczkę z klatką i ptaszkiem
Uwielbiam te kolory, szary papier, stemple i wszystkie te dodatki.



 Spotkała mnie wspaniała niespodzianka, prezent na urodziny.
 Zostałam wyróżniona tytułem 
Scraperki Miesiąca



 To wspaniałe uczucie wiedzieć, że komuś podobają się moje prace
i że wspaniałe dziewczyny z Portalu
uznały, że zasługuję na to wyróżnienie.
Dziękuję:)
    
angel

6 komentarzy:

  1. Wow! Serdeczne gratulacje! Tytul scraperki miesiaca jak najbardziej zasluzony.

    OdpowiedzUsuń
  2. To musi być super uczucie. Z całego serca Ci gratuluję. Zasługujesz na to, bo nie dośc, że pięknie rysujesz, malujesz, szkicujesz, to jeszcze tworzysz wyjątkowe scrapowe dzieła.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wiedziałam, że zdolniacha jesteś! cieszę się, że dziewczyny też to doceniły

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie Ci gratuluję,należało Ci się,Twoje prace są piękne,masz naprawdę i twórcze i bardzo zdolne łapki

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że podobają się nam Twoje prace. Każda Twoja praca posiada:duszę". Po prostu ma coś w sobie:) No i przyłączam się do dziewczyn moje gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również gratuluję :)
    Piękne prace, piękne portrety :)
    Zapraszam na nasze pierwsze candy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...