Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 6 marca 2011

...

Zafascynowana pracami Finnabair
postanowiłam zrobić scrapa w podobnym klimacie. 

I muszę przyznać, że bardzo do mnie przemawiają
te pomalowane "śmieci", którym nadałam drugie życie.
...co też bardzo mi się podoba:) 

Scrap powstał na wyzwanie Scrapujących Polek - praca miała być
z użyciem kapsli.
W moim LO jak najbardziej znajdują się więc
aż trzy kapsle.
Zdjęcie nieco osobiste i zastanawiałam się, czy je pokazać.
Ale stwierdziłam, że nie mam się czego wstydzić
i nie pokazuję niczego zdrożnego.
Zdjęcie pochodzi z "sesji" robionej z przyjaciółką dobrych kilka lat temu
i mam straszny sentyment do tych zdjęć. 
Jeszcze kilka mi ich zostało do oscrapowania:)

pozdrawiam 
angel

6 komentarzy:

  1. wow, jest ekstra!!!! widać, że Ci leży ten styl, ten scrap jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko -pieknie to zrobiłas

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, no fantastyczny scrap i zdjecie super!

    OdpowiedzUsuń
  4. no to wyrosła Finn konkurencja lub towarzyszka do wspólnego, wspaniałego graciowania Scrapów:D\
    Podziwiam Was obie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo fajne LO :)
    Tak, tak leży Ci ten styl, bez dwóch zdań! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :)))) super! Bardzo podoba mi się twoja interpretacja - i ciesze się że choć trochę pomogłam :)
    Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...