Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 10 marca 2014

Ja wciąż SMASHuję

A swojego smasha traktuję jak 
album-pamiętnik.
Zatrzymuję w nim ważne dla mnie chwile.
A po latach miło będzie wrócić do tych momentów
i poczytać te zapiski :)


Tematem wpisów tym razem, jak widać, jest hobby.






Przy okazji pokażę również moje wpisy 
do kolejnych pozytywników.
Wędrówka zbliża się do końca !
Mój Kubusiowy Pozytywnik już wrócił do domu :) Juuupi!
Dziękuję kochane wspólniczki zabawy za Wasze 
ślady w nim pozostawione.

A to mój wpis dla:
Karmeleiro

Scrapirynhy

Scrapmana


Ja z przyjemnością kolejny raz 
oglądam Wasze wpisy w moim Kubusiowym Pozytywniku :)

A ręka do góry, kto nadal smashuje,
tak jak ja :)

pozdrawiam
angel

4 komentarze:

  1. Piękne, ciekawe wpisy :) Ten ze skrzydłem mnie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie tutaj u Ciebie ! Ciekawie piszesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyciągające miejsce i doskonale czyta się twoje teksty :) Wyczekuję na dodatkowe a także zapraszam do mnie na moją strone on-line - chyba jeszcze nie raz tutaj wejde poczytać twoje teksty ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...