Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 9 marca 2014

Stara książka...

... a z niej taki oto dekoracyjny stojaczek


Książka był naprawdę stara i już się rozsypywała.
Kto śledzi mojego bloga, ten wie, że lubię wykorzystywać
 stare książki w swoich pracach.
Tym razem wspólnie z Julią mediowałyśmy 
online z Olgą i Scrap Butik Tv.
Rozłożyłyśmy warsztat przed komputerem i pracowałyśmy wspólnie :)



Wyszedł mi taki kobiecy stojaczek - zbieraczek kurzu :)
Będzie pięknie zdobił moją mini pracownię.



Miłej niedzieli Wam życzę Kochani
i dziękuję za odwiedziny.
pozdrawiam
angel

2 komentarze:

  1. Kolejne piękne prace po warsztatach zs Scrap Butikiem, ja też się świetnie bawiłam, a Twoja praca bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...