Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 5 sierpnia 2016

Dwie kartki i lipcowe migawki.

Witajcie!
Tak, to znowu ja, po długiej przerwie.
Urlopowe lenistwo zrobiło swoje.
A ja niestety nie należę do blogerek,  które przygotowują posty "na zapas".
Choć obiecuję sobie to zmienić,
to jednak nadal wolę pisać posty , bo czuję potrzebę w danej chwili.
Rezultat jest teraz taki, że nadrabiam zaległości 
w pokazaniu Wam, co w tym czasie zrobiłam:)

Zacznę od dwóch kartek,
Moc życzeń
ze słodką babeczką



i Dziękuję,
którą Julia dała swojej wychowawczyni
na zakończenie roku.
Obie zrobione z papierów Paper Passion.






Lato trwa, to już półmetek.
Mam cichą nadzieję, że sierpień będzie się ciągnął w ślimaczym tempie :)
A tak zleciał nam lipiec:

Małe przyjemności...

Towarzyskie spotkania w miłym gronie ♥

Wypoczynek na łonie natury.

Wspólne rowerowe wycieczki - moje ulubione :)

Sezon grillowy trwa w pełni.

I jeszcze więcej kontaktu z naturą...




Pozdrawiam
 i zapraszam na kolejny post :)

angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...