Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 29 kwietnia 2017

All you need is love

Niedawno miałam okazję
i niebywałą przyjemność malować portret rodzinny 
w prezencie dla mojej przyjaciółki.


Jest to obraz olejny sporych rozmiarów (100cm/80cm),
malowany na płótnie.
Bardzo rzadko umieszczam napisy na obrazach,
ale to konkretne przesłanie jest bardzo ważne dla mojej przyjaciółki.
Dlatego postanowiłam je zamieścić,
by na obrazie w pewien sposób scalało całą rodzinę.

Szczegóły:











Nie jest łatwo malować portret grupowy,
zwłaszcza z kilku różnych zdjęć.
Ale myślę, że udało mi się wybrnąć z tego trudnego zadania.
Może o tym świadczyć choćby fakt,
że mała Tosia rozpoznała wszystkich na obrazie :)

Pozdrawiam
angel

1 komentarz:

  1. Pięknie malujesz! Cudo!
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i bardzo wiosennie pozdrawia -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...