Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 10 października 2012

Co można zrobić z plastikowych noży?

Na portalu Scrapujące Polki kończy się dziś wyzwanie, 
w którym trzeba było zalterować sztućce.
Mogły być plastikowe.

U mnie powstał kwiat z plastikowych noży.
Przyznaję, zdjęcie z podobnym kwiatem 
z plastikowych sztućców widziałam na Pinterest. 
Jednak tam wykorzystane były łyżki. 
Z braku łyżek u mnie poszły w ruch noże.


 Noże ogrzewałam nad świeczką, 
aż zaczęły się wyginać i zmieniać kształt.
Następnie obcięłam rączki noży
 i tak powstałe "płatki" skleiłam
 przy pomocy gorącego kleju i pistoletu oczywiście.
 Dodałam wygięty drucik.
Pomalowałam czerwonym sprayem, potem odrobinę złotym
i dodałam kilka kropel brokatu.
 I tadaaam....
Bardzo chciałam zrobić ten kwiatek, 
choć nie wiem jeszcze do czego go wykorzystam:)

Nie zapomnijcie jeszcze do mnie zajrzeć!
Bo już w następnym poście będzie zabawa, 
o której wcześniej wspominałam:)
Macie ochotę na "małe conieco" ?

pozdrawiam cieplutko
angel


P.S. Czy wiecie na pewno, co lubicie najbardziej...?

9 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło... z łyżek widziałam ale z noży jeszcze nie a ciekawie wygląda,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny ten kwiat :-) Pierwsze słyszę aby sztućce do takich rzeczy wykorzystywać!?! Podoba mi się idea :-D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe... ale mnie jakoś ta metoda do końca nie przekonuje.Potwierdzam natomiast , że warto próbować, bo można osiągnąć całkiem niespodziewane efekty.
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :) Pozdrawiam :))
    http://najbardziejlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super! i całkiem proste w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chodzi o sztukę to pewnie można sporo z nich zrobić rzeczy i tutaj ogranicza nas tylko i wyłącznie nasz wyobraźnia. Jednak jeśli chodzi o jedzenie to niestety one są bardzo słabe. Ja najczęściej i tak w kuchni używam specjalnych sztućców https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/sztucce-do-serwowania-potraw za pomocą których mogę bez problemu podawać jedzenie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...