Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 19 sierpnia 2011

czarno-biały scrap

Już to zdjęcie kiedyś scrapowałam, ale że bardzo je lubię,
 więc wykorzystałam je jeszcze raz.
Swoją drogą muszę wywołać jakieś nowe zdjęcia, bo właściwie nie mam co ozdabiać!



 tylko dwa kolory, ale wcale nie jest łatwo zrobić taki scrap.

 Znowu pojawiły się u mnie zawinięte rogi i właśnie zauważyłam,
że strasznie je wręcz lubię:)


Buziole przesyłam i dziękuję ogromnie za komentarze pod poprzednim postem.
 angel

5 komentarzy:

  1. Scrap jest fantastyczny. Fajnie, ze zdecydowalas sie na tonacje bialo czarna, ktora idelanie podkresla zdjecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny scrap! BArdzo klimatyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie dwukolorowe zawsze mają swój niepowtarzalny urok

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, że nie jest łatwo zrobić dwukolorowy scrap i żeby jeszcze był ładny. A Twój jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...