Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 25 sierpnia 2011

Kilka drobiazgów

Zacznę od Atc na wyzwanie Noami

KORONA

 Znów wróciłam do swych ulubionych, intensywnych kolorów.
To chyba wpływ kończącego się niestety lata i nadchodzącej jesieni.

 Dwa kwiatki z alterowanymi patyczkami do szaszłyków.


 Za nic nie mogłam wymyślić nic innego, więc powstała najprostsza forma:)

I jeszcze magnesy na lodówkę, które zrobiłam jakiś czas temu,
na wymiankę w Diabelskim młynie.


 Wiem, zdjęcie niewyraźne, ale może coś widać:}

Dobrej nocki życzę:}
angel

5 komentarzy:

  1. Wyzwanie ATC jest autorstwa ankan - Noami jako mod wystawiała je, bo ankan miała kłopoty z internetem :) A twoje ATC ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie miałam to samo pisać co Tusia:) ja wystawiam wyzwania jak dziewczyna nawala net;)
    ale nie po to tu przyszłam ;) chciałam Ci podziękować za wszystkie komentarze wizyty u mnie na blogu na portalu, ja to strasznie doceniam! czuje ze jesteś ze mną każdego dnia :) to takie mile, chciałabym tez tak często moc do ciebie zajrzeć i coś napisać ale.... z czasem rożnie bywa.... postaram się mimo to poprawić
    udanej niedzieli kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. hej!

    chętnie wymienię mojego kota na atc z koroną :)

    daj znać na martynaw84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...