Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 4 sierpnia 2011

Taka "mała" wymianka

Narysowałam portrety słodkich aniołków Kasi (Pasja Kati)



 Zaczęło się od naszych czarno- białych ateciaków.
Mi bardzo się spodobało Atc Kasi i zaproponowałam jej wymiankę.
 Potem byłyśmy w parce na wymiankę inchies. 
W międzyczasie Kasia zamówiła portrety swoich dzieci.







W zamian Kasia przysłała mi paczkę z takimi cudownościami:


Ja uznałam, że to zbyt wiele i postanowiłam też coś jeszcze dodać do swojej paczki.
Trochę sie główkowałam co by tu Kasi mogło się przydać, bo ilością i jakością przydasi 
przewyższa mój warsztat.
Tak naprawdę niewiele mogłam zaoferować, czego Kasia by nie miała.
Ale coś wymyśliłam i mam nadzieję, że jej się to przyda.







 



 Cieszę się przede wszystkim z tego, że przesyłka w końcu dotarła,
  i że portrety się podobają:)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich mnie odwiedzających.

 angel:)

7 komentarzy:

  1. Kochana jak Ty to wszystko pięknie udokumentowałaś. Ja wiecznie zakręcona niestety jeszcze nie zrobiłam zdjęć tym wszystkim cudownościom, które od Ciebie dostałam.
    Będę mogła podkraść zdjęcia?

    Jesteś przezdolną osóbką i naprawdę Twoje łapki są Twórcze.
    Portrety są przepiękne. Teraz czekają na oprawienie.
    Dziękuje pięknie. jestem ogromnie zadowolona i chylę czoła. Masz ogromny talent!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie narysowałaś Kasi dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne portrety!
    No i gratuluję udanej wymiany:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Angel, Ty masz złote dłonie! Te portrety są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie rysujesz!!! Podziwiam twój talent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie rysujesz,piękne portrety dzieciaczków.
    Zapraszam serdecznie do mnie
    http://witaj-w-atelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam portrety dzieci. Dzieci z szczery i bezpośredni :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...