Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 10 października 2011

Grzybobranie

Scrapujące Polki zapraszają na grzybobranie.
To znaczy zapraszają do zrobienia Atc pt: "Grzyby".


Dawno temu wybrałam się z mężusiem moim na grzyby. 
Była cudowna pogoda, więc przyjemnie spacerowało się po lesie
i zbierało grzyby.
Po pewnym czasie pochwaliłam się grzybami, 
które miałam w koszyku.
Jakież było moje oburzenie,
kiedy mąż zaczął po kolei wszystkie wyrzucać z koszyka!
Okazało się, że wszystkie były niejadalne!
Od tamtej pory uważam, że wszystkie grzyby, oprócz muchomorów,
chowają się przede mną. 
Mąż sam jeździ na grzyby, a ja... na jagody:)

Podobno pogoda jest teraz sprzyjająca i będzie wysyp grzybów.
Więc życzę wszystkim grzybiarzom pełnych koszyków!
angel

3 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba to ATC! a co do grzybów - uwielbiam zbierać, ale potem wychodząc z lasu połowę w nim zostawiam, bo pewna jestem tylko kurek, hahah

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie jestem specem od grzybów. Jeśli już muszę wyjechać do lasu na "wielkie grzybobranie" to tylko jako fotograf :) Uwielbiam biegać z aparatem i robić fotki grzybkom, pająkom oraz wrzosom

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...