Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 19 października 2011

Chwalę się:)

Chcę się Wam pochwalić czymś, co jest dla mnie bardzo miłe
i z czego jestem bardzo dumna:)
Otóż jeden z moich rysunków 
zdobi okładkę almanachu Namysłowskiego Klubu Wena,
który zrzesza młodych poetów.


W Almanachu znajduje się też kilka moich prac. 
Nie jest to "moja" pierwsza okładka. W najbliższej przyszłości postaram się 
Wam pokazać inne, jak tylko odzyskam pożyczony egzemplarz,
z którego jestem najbardziej dumna.

Życzę wszystkim mnie odwiedzającym twórczego dnia:)
angel

10 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje! Piekny rysunek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kochana,gratuluję:))Pokaż więcej swoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Candy z Edwardem nie robiłam, bo do tej pory do mnie nie trafił.... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiu,fiu,czegos takiego nie dokonal nikt kogo znam:) Mysle ze w zueplnosci zasluzylas na szczere gratulacje i jedyne czego moge Ci zyczyc to kolejnych sukcesow:)
    Takie wiesci przy porannym kubku kawy powinny byc norma:) Zycze slonka i milego dnia,
    sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Tworzysz niesamowite prace:) Bardzo się cieszę, że tu przyszłam i mogłam się napatrzeć na cudowne rzeczy z samego rana:)) Pewnie nie raz tu wrócę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie... piękna praca i ja myślę, że tworzysz wspaniale i w zupełności należą się Tobie takie wyróżnienia, brawo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...