Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 19 października 2011

LO z ptakami

Dawno nie robiłam żadnego Layouta,
więc skusiłam się na ptaki Scrapujących Polek. 


Papier właściwie sam mi się dopasował do zdjęcia.

Ptaszki to bardzo wdzięczny dodatek do scrapa.



 Użyłam też kilku dodatków, które dostałam przy wymiankach.

W rzeczywistości Layout ma żywsze kolory,
za nic nie mogłam tego uchwycić w sztucznym świetle.
Słońca, jak na lekarstwo. 
Z jesiennych zdjęć wyszły nici, bo cały dzień lało.
Ale podobno weekend ma być lepszy, więc może wtedy się uda:)

Dziękuję ogromnie za komentarze pod ostatnim postem. 
Wasze słowa uznania są tym bardziej dla mnie ważne,
że mówią je osoby, które same zajmują się tzw.rękodziełem
i przez to jeszcze bardziej doceniają włożoną pracę w zrobienie tego,
co sobie wymyślimy.
I witam gorąco moich nowych obserwatorów:)
angel:)

3 komentarze:

  1. Piękny scrap :) ta kompozycja na serwetce jest cudna. Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful page! Love all the wonderful embellishments you've added!

    Have a great week!
    Gaby xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne barwy i piękna modelka:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...