Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 3 maja 2012

Pudełko po butach

Zalterowałam pudełko po butach i zrobiłam domek dla moich ateciaków.


Moje Atc nie mieściły się już w woreczkach
i w koszyku z naklejkami i wycinankami. 
Zażądały przeprowadzki. 
Trzeba było zrobić im przytulny kącik:)

 Pudełko pomalowałam farbą akrylową w kolorze orzechowego kremu.
 Wykleiłam kartkami ze starej książki (które uwielbiam,
 co da się zauważyć w moich pracach), 
oraz moimi ateciakami i podarowanymi inchies.

środeczek:


A tu już ateciaki w nowym domku:
Chyba im wygodnie:)
 Docelowo mają zamieszkać w albumiku,
 ale na taką willę muszą jeszcze poczekać:)

Pozdrawiam cieplutko**
 angel:)

3 komentarze:

  1. Fantastyczny pomysł :) moje póki co mieszkają w albumie na zdjęcia ale taki domek jest o wiele wygodniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja moim też szykuję takie przytulne gniazdko:) Mam już pudełko. Teraz pozostało mi go wykończyć, a twoje jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to teraz mają świetne, wygodne lokum!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...