Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 30 maja 2012

fly

Pierwsze wyzwanie w Scrappo i nie mogłam go opuścić!
 Bardzo mnie zainspirowało, a i dziewczyny zrobiły niesamowite prace. 
Zobaczcie sami, o tu


 Obrazek powstał na małym blejtramie.



 Użyłam farb emulsyjnych tym razem,
 których zawsze mam pełne słoiki. 
Farb akwarelowych, tuszy i kredek ołówkowych.




Spodobała mi się ta koncepcja i już powstaje kolejny taki obrazek:)

Dziękuję, że mnie odwiedzacie i przemiłe komentarze zostawiacie:)

 angel

9 komentarzy:

  1. oooooo, jaaaaaaaa fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna i optymistyczna dziewczyneczka :)
    wietna praca. Widać rękę mistrzyni, która się farb nie boi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu widać wprawną rękę! Fantastyczna robota!

    OdpowiedzUsuń
  4. juz ktorys raz zagladam, swietna praca, tlo zwlaszcza bogate,

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne obrazki! Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...