Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 29 września 2012

kartki, kartki

Trochę mnie nie było. Jak te dni lecą...
Niedomagałam fizycznie:) Jakieś przeziębienie mnie dopadło 
i nie miałam sił ani ochoty cokolwiek robić.
Ale za to czuję się w końcu wyspana!
Nie byłam w stanie nic robić wieczorami (i nocami), 
więc chodziłam o normalnej, ludzkiej porze spać.
Co dawno mi się nie zdarzało!

A dzisiaj pokarzę kartki, które zrobiłam
 jeszcze zanim choroba mnie dopadła.





Dziękuję, że mnie odwiedzacie i zostawiacie przemiłe komentarze.
 Z przyjemnością je czytam:)

pozdrawiam
angel

3 komentarze:

  1. Śliczne kartki :) Ta różą jest świetyna

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj :)) ja też zakochałam się w tej z różą! wygląda jak mandala z kwiatowym aniołem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, zawsze trzeba znaleźć coś pozytywnego :) A kartki świetne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...