Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 2 grudnia 2012

December Daily

Dziś już drugi dzień grudnia,
zatem najwyższa pora bym pokazała mój drugi projekt,
o którym już kiedyś wspominałam:)


Czyli grudniownik ,
mój własny i mój pierwszy.
Więc nie bądźcie zbyt surowe:)


Bardzo lubię święta w tradycyjnych kolorach,
 więc i mój pierwszy grudniowy album
 jest w typowych bożonarodzeniowych barwach:)
Pewnie kolejny będzie już inny:)






Mogę już rozpocząć radosny czas oczekiwania,
a wspomnienia będę miała gdzie zatrzymać.


Jest sporo miejsca na notatki i zdjęcia.

Na razie tylko 13 stron, więcej nie zdążyłam zrobić.
Jak tylko je skończę, to oczywiście pokażę:)

Tymczasem miłej niedzieli Wam życzę,
już grudniowej:)

angel

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...