Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 12 grudnia 2012

Niedźwiedzi sen

Tak, chyba zapadnę w taki niedźwiedzi, zimowy sen.
A nawet czuję się jakbym spała od godziny 16 każdego dnia.
Na ziewanie nawet kolejna kawa nie pomaga.
A przy tym zawalona jestem robotą,
nie wiem czy do świąt się wyrobię! A muszę!!
Dlatego dziewczyny, które czekają na paczkę ode mnie proszę o cierpliwość.
Niektóre juz poleciały, inne dopiero polecą, ale dotrą z pewnością do celu.

A dzisiaj pokażę serducha, które mogą być
zawieszkami np na choinkę:)

 Pierwsze największe z różowymi dodatkami.
 Drugie ze złotą wstążką.
 Trzecie zupełnie proste, z poszarpanymi brzegami.
Takie podoba mi się najbardziej i tych powstało najwięcej.
Muszę koniecznie nauczyć się robić transfery na płótnie.
Może ktoś mi coś podpowie, od czego zacząć?

A teraz pozdrawiam gorąco
i zmykam coś robić jeszcze, 
zanim sen niedźwiedzi mnie zmoże.

angel:)

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...