Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 18 września 2011

Pages in Time

Dzięki Annar znalazłam
portal
Pages in Time

A w nim mnóstwo inspirujących prac.
Jest tam również aktualna mapka, wg której zrobiłam 
kolejne LO z Julią.

 Uczę się robić scrapy z kwiatami.




Sporo tu dodatków, jak na mnie.
 Ale, jak pisałam wcześniej, podobają mi się takie bogate scrapy.



Na koniec Atc "Szkoła", które zrobiłam na wyzwanie Scrapujących Polek.
Wszystkie elementy wycięłam z bardzo starego "Świerszczyka"
(pamiętacie takie pismo dla Dzieci?)
Procentuje to, że jestem "chomikiem" i teraz przydają się ścinki, które namiętnie zbierałam:)
 
 
Pozdrawiam
angel

3 komentarze:

  1. o jakie ładne prace, pójdę rozejrzeć się też po tej stronce, o której wspominasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace,a ta strona rzeczywiście niezmiernie ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny scrap, jest jak najbardziej na bogato, co dla mnie jest trudna sztuka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...