Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 27 stycznia 2015

Czekoladowo i po męsku



Karteczka "Dla Ciebie"
w kolorach gorzkiej czekolady.


Kwiatki ukręcone przeze mnie:)


Kto powiedział, że kartka nie może być w ciemnych kolorach?


I również czekoladowy notes dla faceta.
Nie jest łatwo zrobić "męską rzecz",
ale papiery na tym notesie jakoś układały mi się same :)



Miłego dnia Wam życzę Kochani.
Dla mnie nie zaczął się najlepiej i aż się boję
pomyśleć, co może się jeszcze stać do wieczora.
Oby nic...

angel

6 komentarzy:

  1. Piękne są Twoje prace w takiej zdecydowanej kolorystyce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki... dzisiaj otrzymałam od Ciebie kartki - ogromnie dziekuję. Bardzo mi sie podobają kartki i słowa, które napisałaś.
    Jutro postaram sie zrobić zdjęcia i pokaże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :) Ja też dzisiaj męską zmajstrowałam i wiem, ile trzeba się nagłowić ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...