Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 22 marca 2015

Kartka na urodziny

Z motylem na moim ulubionym papierze
czyli wyciętym w papierze ze starej książki :)


W delikatnych kolorach,
jakie ostatnio mi w duszy grają.


Jedna z kartek, które muszę zrobić,
bowiem począwszy od lutego aż do czerwca,
to u mnie gorący urodzinowy okres :)
Zatem koniec marudzenia i narzekania!
Jako przysłowiowy "kopniak do działania",
posłużyły mi urodzinowe spotkania z przyjaciółkami.
Na nie zawsze mogę liczyć.
Dodały mi mocy i chęci do działania, tak bardzo potrzebnej.

Spotkania z bliskimi osobami są dla mnie bardzo ważne.
Cieszę się, że udaje nam się wytargać kilka chwil
z życia codziennego, by się zobaczyć i porozmawiać :)

Przesyłam Wam moc anielskich pozdrowień
anel

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...