Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 24 czerwca 2015

Dzień Taty w czekoladzie

Tytuł trochę przewrotny
i smakowity :)
Właśnie, mam ochotę na czekoladę! Ale niestety nie mam w domu.
Muszę się zadowolić kolorem czekoladowym.
Na kartkach, jedna dla Taty, a druga urodzinowa dla koleżanki.



Urodzinowa z domieszką delikatnego różu.


Czas pędzi u mnie ostatnio jakoś szybciej niż zwykle.
Czy Wy też macie takie odczucie?
Ci z Was, którzy pracują w oświacie :), pewnie mają podobnie.
Różne imprezy, wycieczki, świadectwa, dyplomy.
A wcześniej jeszcze diagnozy, opinie, sprawozdania.
Choćby nie wiem, jak się człowiek starał wszystko robić na bieżąco,
to jednak końcówka roku zawsze jest bardzo intensywna. 
Są dni, że wracam do domu tak zmęczona, że padam na nos.
Nawet trzecia kawa nie pomaga!

A w domu tyle rzeczy do zrobienia!
Kilka projektów zaczętych, na stole leżą półki i czekają na pomalowanie,
kosz na bieliznę również...
Nie mówiąc o praniu, które czeka na prasowanie ;)
Ale dziś jeszcze czeka mnie uzupełnienie kroniki klasowej.

Ale co tam, dam radę :D
A następnym razem pokażę Wam jakie cuda upolowałam 
na naszym targowisku.

Buziaki Wam ślę i słoneczka trochę,
byśmy poczuli, ze to wakacje już niedługo :)

angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...