Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 22 listopada 2015

Ze złotą ramką

Kartka w delikatnych, pudrowych kolorach.
Właściwie prawie na każdą okazję.


Kwiat zrobiłam ręcznie z papieru czerpanego.
Pudrowo - różowy ćwiek pięknie w nim wygląda.
Do pomalowania tekturek wykorzystałam
perełki w płynie.




Jak Wam mija niedzielne popołudnie?
Bo mi bardzo twórczo i jak już wczoraj pisałam,
pewnie zabraknie mi czasu, by dokończyć wszystkie projekty :)

W przerwie zrobiłyśmy z Julią coś na ząb :)
Ja, jak na oszczędną gospodynie przystało, z ziemniaczków  poprzedniego dnia,
zrobiłam kopytka :)




A Julia upiekła pyszne kokoski,
w sam raz do poobiedniej kawki :)



Przy okazji zapraszam Was na mój profil na Instagram :)

Pozdrawiam

angel

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...