Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 6 stycznia 2016

Kilka świąteczno - zimowych prac


Witam Was w to świąteczne zimowe południe:)

Z różnych przyczyn, w ostatnim okresie mało mnie tu było.
Nazbierało się kilka zaległości, dlatego postanowiłam zrobić taki zbiorowy post,
z kilkoma pracami, by nie zalegały mi zdjęcia w albumie :)

Na początek dwa tagi, świąteczny z bombką i zimowy:





Następne są kartki, które poleciały w świat z życzeniami.







Hmm, właśnie zauważyłam, że jest coś co łączy te prace:)
Jest to zestaw kolorystyczny, albo tradycyjny, typowo bożonarodzeniowy
albo zimowe biele i błękity.

Na koniec serwetniki, które zrobiłam z rolki po papierze toaletowym.
Rolkę przecięłam na pół i okleiłam papierami i naturalnymi elementami.
Serwetniki pięknie mi służyły podczas minionych świąt.




Jakie macie plany na dzisiejszy świąteczny dzień?
Ciasto z migdałem zrobione?
Wiele osób w święto Trzech Króli rozbiera choinkę i świąteczne ozdoby.
I ja chyba właśnie dziś to zrobię.



Miłego dnia!
angel

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...