Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 23 stycznia 2016

Czekoladowe pudełko

Tak, jak pisałam wcześniej,
rozpoczął się u mnie gorący okres urodzinowy.
Powstała więc kolejna kartka urodzinowa,
z pudełkiem do kompletu.
Wszystko w pysznym, czekoladowym kolorze.


Komplecik ten jest moją czwartkową inspiracją
na blogu Paper Passion.
Właśnie stamtąd pochodzą materiały, których użyłam. 


Kończy się sobotni wieczór.
Śnieżek znowu przykrył wszystko białą pierzynką.
Przez okno widzę, jak nadal prószy w świetle lamp.
Przyjemnie będzie jutro pójść na zimowy spacer.
Może nawet uda mi się zrobić kilka zimowych zdjęć,
bo właśnie sobie uświadomiłam, że nie uwieczniłam jeszcze
tegorocznej zimy na zdjęciach.


Zapraszam Was jeszcze na wyzwanie w Paper Passion,
aktualne jeszcze tylko do jutra :)

Buziaki przesyłam *

angel

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...