Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 7 lutego 2016

Mini album harmonijkowy


Za oknem słońce pięknie świeci.
Termometr pokazuje temperaturę wysoko ponad 0!
Aż trudno uwierzyć, że to nadal trwa zima,
a u nas są ferie zimowe!
Chciałoby się krzyknąć: "Wiosno przybywaj!"

Ja w tym roku mam już naprawdę dosyć zimnych dni
i tęsknię już za prawdziwą wiosną.
Ma to odzwierciedlenie w moich pracach,
bo są coraz bardziej wiosenne i ukwiecone :)


Już ponad tydzień temu powstał mini album różany
dla małej księżniczki.









Albumik w całości (oprócz etykietki "Album") zrobiony z papierów Paper Passion.


Nie wiem, jak Wy, ale ja bardzo lubię takie maleństwa :)
Gdy tylko mam możliwość dorwać się do prac
jakichś scrapowych koleżanek, to właśnie takie małe albumy
przyciągają najbardziej moją uwagę.
Mogę je dotykać, oglądać i przewracać w dłoniach bez końca :)

Cudownej niedzieli Kochani Wam życzę!

angel

1 komentarz:

  1. Album jest piękny ! Uwielbiam taie harmonijkowe albmy :) Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...