Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 12 lutego 2016

Walentynki się zbliżają

Już niedługo, za dwa dni dokładnie,
będzie przez jednych wyczekiwany, przez innych znienawidzony,
Dzień Walentego, tzw Walentynki.
Mnie ten dzień "ani nie ziębi, ani nie grzeje".
Nie jestem zwolenniczką Walentynek, ani też przeciwniczką.
Denerwuje mnie tylko komercjalizacja tego dnia 
i zalewające nas zewsząd i z każdej wystawy sklepowej
wszechobecne serduszka.
Choć bardzo lubię kolor czerwony, ale bardziej jako jedynie "akcent".


Każda okazja, a nawet jej brak :), jest dobra, by bliskim dać prezent,
więc zrobiłam tagi do prezentów, z wyznaniem miłości.
Do ich zrobienia użyłam papierów Paper Passion.
Przy okazji zapraszam Was na wyzwanie , które trwa do 28 lutego.






Pozdrawiam cieplutko i idę Was odwiedzić :)

angel

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...