Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 12 lutego 2017

Fiołkowy exploding box

Niedzielne popołudnie
sprzyja pracy przy komputerze.
Wyszło słonko i cudownie grzeje przez szybę okna.
Z kubkiem pachnącej kawy
zatem zabieram się za pisanie.

Fiołkowy box z papierów Paper Passion.
Kilka razy już o tym pisałam,
ale naprawdę Fiołki to moja ulubiona kolekcja.
Bardzo lubię z niej tworzyć prace.


Dzisiejsze pudełko jest właściwie uniwersalne,
nadaje się na wiele różnych okazji :)
Myślę, że wyszło urocze i bardzo dziewczęce.





Dziękuję Kochani, że zaglądacie do mnie.
Cieszę się z tego bardzo :)
Dziękuję zwłaszcza tym osóbkom,
które wytrwale zostawiają komentarze.
To miód na moje serducho ♥

Buziaki dla Was

angel

3 komentarze:

  1. Box jest przepiękny w tych fioletach! Śliczny! Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam exploding boxy! Całkowicie się teraz na nie przerzuciłam i robię na zamówienie :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...