Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 13 lutego 2011

Czekam na wiosenne słońce!


Craft Artwork to sześć opętanych manią twórczą dziewczyn:

Aboku
Annar
Guriana
Guru
Maj
Urtica
  Hasłem dziewczyn jest: "Niech twórcza zabawa sprawi nam wszystkim radość".

Ja już przyłączyłam się do zabawy, a dzisiaj pokazuję atciaka,
przywołującego wiosnę.
Strasznie tęsknię już za wiosną, mogłaby już przyjść,
bo z utęsknieniem czekam wiosenne słońce!!



 Tak, mnie też odpręża i regeneruje papier, nożyczki i klej;
no i jeszcze pędzel i farby:)

 Dziękuję, że mnie odwiedzacie i...
zapraszam częściej:)

angel

8 komentarzy:

  1. świetny ateciak, bardzo wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, i ta stęskniona ptaszynka...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. We mnie ta sama tęsknota co w tej uroczej ptaszynie...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tęsknię za wiosną, ale jak to się mówi ;-) Jak się nie ma co się lubi, to się lubie co się ma. Więc ja na arzie cieszę się z zimy i korzystam z lodowiska, bo to tylko do końca marca. . .

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję wiosnę ..... Zbliża się duzymi krokami :))))
    Twój tag jest wspaniały !!!!
    Jest zielono, jest ptaszorek i są farby !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny, zaraz się chce więcej zieleni za oknem. Bo ptaszki mam w ogrodzie cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana uwielbiam Twoje malarsko- vintagowe zmixowane prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, dobrze, że choć na Twoim ateciaku piękna wiosenka, taka zielona i słoneczna, bo za oknem strasznie mroźno !
    wiosenki mi trzeba !!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...