Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 6 lutego 2011

Jadwiga i Faustyna

Przez jakiś czas mnie nie było
nie pokazywałam zatem nic nowego.
 Ale to dlatego, że byłam bardzo zajęta.
 Przez ostatnie dni bowiem malowałam,
nawet w nocy. Niestety dzień bywa czasem za krótki.


A oto obrazy, które namalowałam:
 
"Św. Jadwiga"


"Faustyna Kowalska"

Wymiary obrazów: 80cm x 90cm

 Obrazy już niedługo zawisną w kościele, w pewnej niewielkiej
miejscowości w woj. dolnośląskim.

Przy okazji serdecznie dziękuję za wasze komentarze
i jednocześnie przypominam o moim Candy.

Oczywiście gorąco zapraszam:)





pozdrawiam anielsko

angel

6 komentarzy:

  1. Ale Ty jesteś zdolna,bardzo mi się podobają Twoje obrazy,piękne są

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem obrazów, podziwiam i gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Angel, jesteś niesamowita!
    Nie znam tak wszechstronnych artystek:)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te Twoje obrazy.Jestem pod wrażeniem.
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Angel zdolna kobitka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ,czemu mi umknęły te obrazy! Świetne! Ja też maluję do kościołów i właśnie muszę się zabrać za Frańciszka i Ojca Pio.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...