Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 1 marca 2013

Grunge-owo

Kiedy tydzień temu Agnieszka
 ogłosiła nowe piątkowe wyzwanie
 na Scrapujących Polkach,
 wiedziałam, że nie odpuszczę.
Choć scrap powstał dopiero wczoraj :)

 Z moimi ulubionymi sprayami, mgiełkami i stemplami.
Wyszło trochę mrocznie ale też mam wrażenie,
że niezbyt ciężko.
 Swoje miejsce znalazły tu oczywiście różne "śmieci".


A jeszcze chciałbym pokazać,
jakie skarby dostałam od przyjaciółki.
Tzn dla mnie skarby,
a dla niej śmieci, które chciała wyrzucić:):)


Sterta lnianych materiałów,
koszyk koralików i dwa pudełka
pełne guzików!


Na koniec zapraszam jeszcze na moje CANDY:)
(info na pasku bocznym z prawej strony)

A jutro pokażę, co mięzy innymi, 
możecie wygrać
 w moim candy - dzisiaj jeszcze "się robi":)

Zatem zajrzyjcie do mnie jutro!
pozdrawiam
angel

3 komentarze:

  1. Super scrapik! Dobrze, że uratowałaś te skarby przed zaprzepaszczeniem...! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny klimacik scrapa- wyglądasz tu tajemniczo i intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca:)
    Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...