Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 27 lipca 2013

Album na wakacyjne wspomnienia

Swoje krótkie wakacje spędziłam już w Sopocie.
Może w sierpniu "wyskoczy" mi jeszcze jakiś wyjazd,
ale póki co zrobiłam album, 
w którym umieszczę zdjęcia i zapiski z pobytu w Sopocie.


Do zrobienia albumu wykorzystałam papiery Sunshine Love,
które są wprost idealne do zachowywania wakacyjnych wspomnień.




Album nie jest duży, ale udało mi się 
wygospodarować w nim miejsca na zdjęcia i na zapiski.
Jest też kilka zakamarków w postaci np zagiętych kart i tagów,
które bardzo lubię w albumach.







A Wy, zrobiliście już album
 na swoje wakacyjne wspomnienia?

Słoneczne pozdrowienia Wam przesyłam:)

angel


3 komentarze:

  1. Świetny album :) bardzo kolorowy i letni

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosny, zabawny i bardzo słoneczny! Robienie zapisków i umieszczanie zdjęć w takim albumie, to z pewnością będzie duża przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, letni album, w sam raz na zdjęcia znad morza :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...