Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 18 lipca 2013

słodziaki

Wróciłam, jestem :)
Właśnie się rozpakowałam.

Ach, było wspaniale!
Najchętniej zostałabym w Sopocie jeszcze co najmniej tydzień :)
No ale trzeba wracać do własnej rzeczywistości.
Jednak wspomnienia zostaną na dłuuuugo...

A pokażę Wam przytulaki, które pojechały ze mną jako prezenty.


Różowy królik do przytulania.


Serducho pełne miłości.



I czerwone auto - poduszka.


Zobaczyć radość obdarowanych - bezcenne!!

pozdrawiam
angel

***

3 komentarze:

  1. Fajne upominki!Pewnie ktoś bardzo się ucieszył z nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, te piękności cieszą me serce i oczy! Są przewspaniałe i wiesz co? Motywują mnie do pracy! Pozwolisz, że pożyczę zdjęcia Twoje na mój blog?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...