Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 4 listopada 2013

By podziękować...

... czasem wystarczy zwykłe "dziękuję".
Czasem jednak, za oddaną przysługę chcemy
bardziej się odwdzięczyć.
Czujemy, że to zwykłe "dziękuję" nie wystarczy.

Dlatego właśnie zrobiłam ten komplet,
by podziękować bliskiej osobie.
I tym kompletem ispiruję dziś na blogu SCRAPPO
 Pudełko w kształcie serca, które sama zrobiłam,
okleiłam papierami Bo Bunny oraz tekturkami.


Do kompletu jest bardzo prosta i stonowana kartka.
Papier, którego użyłam do jej zrobienia jest tak piękny,
że postanowiłam niczym go nie zakrywać.
Z boku jest tylko dodatkowy kwiatek wycięty z papieru
i naklejony na kosteczkach dystansowych.


A Wy, w jaki sposób dziękujecie za przysługę?
A może to Wam ktoś podziękował 
w jakiś miły i zaskakujący sposób?


Miłego wieczoru
i dziękuję za odwiedziny.

angel

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...