Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 3 listopada 2013

full of colours

Leniwa niedziela...
Lubię takie, ostatnio nawet bardzo.
Za oknem mokro, chłodno, niezbyt przyjemnie.
Ale w domu można sobie umilić czas.
Wygodny fotel, ciepły pled ręcznie robiony
 (hmm, nie mam takiego, może ktoś mi zrobi?),
otulający ramiona.
I gorąca herbata, u mnie z imbirem i miodem.
pyyyycha...

By się rozgrzać, można zastosować też kolory.
Mnóstwo kolorów, ciepłe, gorące.
Ja takie lubię :)
Dziś u mnie kolorowo za sprawą wyzwania Szafran


Podejmiecie to kolorowe wyzwanie?

Na dokładkę mam jeszcze jedną kartkę.
Nie tak kolorową, ale za to
wystepuje na niej kolor,
któy ostatnio dosłownie mnie opętał :)


szmaragdowy/emerald


Bo czyż ten kolor nie jest piękny?...

Pozdrawiam Was kolorowo
i przypominam o mojej zabawie o TU

angel

3 komentarze:

  1. Takie dni z deszczem za oknem i ciepłą herbatą też mają swój nieodparty urok.. :) Pledzik mogłabym Ci zrobić, ale na razie mam na głowie zbliżający termin... :) Ale za jakiś czas, jeśli byś była zainteresowana to pisz :)A karteczki śliczne! Zwłaszcza ta co opęteł Cie ten piękny kolorek szmaragdowy :) Pozdrowionka i udanej niedzieli :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne... Szmaragdowa jest niesamowita;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...