Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 20 listopada 2013

mały, słodki prezent

Coś małego, niby niepozornego.
Ale sprawiającego przyjemność ... bo ulubione :)
Takie małe "co nieco" :)

tylko jak taki drobiazg zapakować?
By wyglądał ładnie i efektownie.

Myślałam, myślałam (czasem mi też się zdarza:)
i wymyśliłam!
Nic wielkiego, a nawet bardzo malutkiego :)




Maleńki słoiczek, idealny na małe "co nieco", 
czyli ulubione M&M's pewnej panny.


Do tego miniaturowa karteczka z życzeniami.


Czasami naprawdę niewiele trzeba, by sprawić przyjemność.

angel

P.S. Przypominam o mojej zabawie o TU. 
Jesli lubicie niespodzianki, to macie jeszcze ostatnie minuty, by się zapisać:)

7 komentarzy:

  1. Przeurocze, cukierki wpakowały się do słoiczka ;) Bardzo podoba mi się twoja play lista . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwono :) I cieszę się, że komuś podoba się moja play lista. Mam nadzieję, że umila chwile spędzone na moim blogu :)

      Usuń
  2. fajny ten słoiczek małych przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem małe cieszy najbardziej :) Kapitalnie wyszło w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ładnie opakowany prezent to podwójna przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne miniaturki, cieszą oko i jeszcze smakują :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...