Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 16 lipca 2014

(1) Historia nazwy mojego bloga

Nazwa bloga jest bardzo ważna, nie uważacie? Czasem, gdy trafiam na jakiś nowy blog, to właśnie nazwa jest tym pierwszym czynnikiem, obok zdjęć, który zwraca moją uwagę. A potem okazuje się, czy treść mnie również zaciekawiła.
   Gdy tworzyłam swój blog, wiedziałam jedynie, że chcę, by nazwa mojego bloga była jakoś związana z moim imieniem. Moje imię to Angelika (hm, pisownia jest nieco "spolszczona", ale to historia na zupełnie inny post). Przyjaciółka na studiach mówiła do mnie "aniołku", jak wiadomo "angel" to w języku angielskim "anioł". Jakimś niesamowitym trafem wszystko się zgadza, bo kocham anioły, a ich wizerunki na obrazach, reprodukcjach, okładkach stale przyciągają mój wzrok.
   Ale nazwa bloga powinna również cokolwiek mówić o jego treści, wtedy tak uważałam i nadal tak myślę.
Problem pojawił się, gdy sobie uświadomiłam, że na blogu będę pokazywała różne swoje prace, związane z różnymi technikami plastycznymi i nie tylko. Jak w krótkim zdaniu opowiedzieć o tym wszystkim czym się zajmuję i co chcę pokazać?! W końcu wpadłam na odpowiednią nazwę, a właściwie to ta nazwa sama przyszła mi do głowy, a jak już przyszła, to nie chciała mnie opuścić. Zostały zatem "Twórcze łapki angel".

   Czy jest to odpowiednia nazwa? Czasem wydaje mi się, że jest zbyt trywialna i wówczas mam ochotę ją zmienić. Jednak już jakiś czas blog funkcjonuje pod tą nazwą i tak naprawdę wiele o mnie mówi, o moich zamiłowaniach, moich pasjach i zamiłowaniu do twórczości wszelakiej, która jest dla mnie jednocześnie zabawą i powietrzem do oddychania ...

(zdj pędzli i anioła pochodzi z sieci)



pozdrawiam

angel

5 komentarzy:

  1. Nazwa jest w prost idealna. Nie ma co kombinować, musi być łatwo ją zapamiętać, a Twoja taka jest. Pozdrawiam Cię serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością przeczytałam ten post! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa jest bardzo ważna. Podoba mi się nazwa Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zmieniałabym nazwy i to z kilku powodów. Ja zmieniłam na jedną z dwóch nazw, które miałam w sumie zapisane od początku- wahałam się, używałam innej, a potem zmieniłam. Po tej zmianie dostawałam maile od dziewczyn, że nie mogą znaleźć mojego bloga, straciłam kilku obserwatorów, nie mam już tylu wejść z zagranicy... ;) Pozdrawiam, Aniołku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. milo tutaj :D
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...