Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 31 maja 2015

Bileciki w podziękowaniu


Co Wy robicie ze skrawkami papierów?
Wykorzystujecie czy wyrzucacie?
Ja planowałam wyrzucić, bo już spore pudło mi się uzbierało
i zajmowało za dużo miejsca.
Ale potrzebowałam małych bilecików z podziękowaniem,
takich małych karteczek.
Więc postanowiłam wykorzystać swoje resztki.


Powstało 20 takich bilecików.
Oraz 10 małych tagów, ale te pokażę innym razem.




Po wizycie w "sanatorium" mój komputer wrócił do domu,
zatem mogę wreszcie wrócić internetowego świata.

Dzisiaj był bardzo intensywny dzień,
zatem wybaczcie, że się nie rozpisuję, padam na nos.
A jutro (niestety) poniedziałek.

Buziaki Wam ślę i dziękuję, że zaglądacie ♥

angel

2 komentarze:

  1. Śliczne maleństwa. Świetny pomysł na wykorzystanie skrawków. Pięknie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sposób na takie resztki :) Ja swoje chomikuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...