Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 17 maja 2015

Dwie kartki komunijne i złoto, co nie jest złotem

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić
na wyzwanie Szafran 
"Nie wszystko złoto, co się świeci"

U mnie są to złote kryształki, które wszak złotem nie są :)


Zrobiłam dwie delikatne kartki,
w beżach i złamanej bieli.
Do tego ręcznie robione kwiaty większe i mniejsze.



Koniecznie zajrzyjcie na bloga PWC,
by zobaczyć jakie piękne pace z użyciem złota (lub wcale nie),
zrobiły moje koleżanki z zespołu :)

Jak Wam Kochani mija niedziela?
Bo mi aura pogodowa jakoś dzisiaj nie sprzyja,
a tu tyyyle jeszcze trzeba zrobić!
Pyszny obiadek z rodzinką już był, kawusia z pysznym ciachem
w towarzystwie koleżanki już była,
zatem zmykam mojej mini pracowni, by zakończyć choć jeden z projektów,
które zaczęłam.

Pozdrawiam cieplutko
angel

1 komentarz:

  1. Piękne, druga zachwycająca. Sama mało teraz scrapuję, więc oglądam z przyjemnością i komentuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...