Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 13 września 2015

Pudełko na zdjęcia i letnie wspominki


Szewc bez butów chodzi...
Taki jest temat nowego wyzwania na blogu PWC.
No tak, bardzo często to znane przysłowie sprawdza się nie tylko w świecie scraperek:)

Zdjęcia, które nie doczekały się jeszcze oprawienia lub umieszczenia w albumie,
walały się w jakichś kopertach w szufladzie.
A ja oczywiście od dawna nosiłam się z zamiarem zrobienia dla nich pudełka.
Wreszcie zrobiłam! Nie pudełko, a pudło, bo wyszło całkiem sporych rozmiarów.


Jest to pudełko w całości wykonane przeze mnie,
począwszy od sklejenia ścianek, oklejenia ich, pomalowania i udekorowania.
Pudło jest tekturowe (nawet można dostrzec fakturę tektury),
ale dzięki warstwom kleju i farby, jest mocne i trwałe.

Na wieczku umieściłam stare zdjęcie rodzinne w ramce.






Idealne miejsce na przechowywanie nie tylko starych zdjęć,
ale też tych nowszych, np wakacyjno - letnich.
Bo, choć lato jeszcze się nie skończyło, to wakacje możemy zaliczyć już do wspomnień.

Jak minęły Wasze tegoroczne wakacje?
U mnie mało było tym razem chodzenia boso po trawie,
za to wakacje obfitowały w spotkania z przyjaciółmi .
Spotkania bardzo cenne dla mnie i ważne,
bo bez przyjaciół nie wyobrażam sobie funkcjonowania
 w tym naszym rozpędzonym świecie.


A w sierpniu obchodziliśmy z mężem szesnastą rocznicę ślubu!
Trochę zmieniliśmy się przez te lata, 
ale nadal podążamy razem w tym samym kierunku, 
mimo różnych wzlotów i upadków :)





Pozdrawiam Was gorąco i miłej niedzieli życzę:)

angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...