Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 5 września 2015

Robicie domowe przetwory?

Ogórki kiszone... to podstawa domowych przetworów:)
Znajdziemy je niemal w każdej piwnicy lub spiżarni w Polsce.
Nawet jeśli nie robimy zbyt wielu przetworów,
to wart je opisać, by potem nie pomylić słoiczków :)

Ja zrobiłam etykietki na dżem wiśniowy i wiśniową nalewkę,
tym bardziej, że stały się one prezentem dla przyjaciółki.




Aktualnie w mojej kuchni czekają patisony.
A Wy robicie przetwory?
Jeśli tak, to jakie?
Może robicie coś, czego nie spotyka się w każdej kuchni?
Chętnie poznam Wasze przepisy :)

Pozdrawiam gorąco, bo mi jest już zimno
i właśnie idę sobie zrobić herbatkę :)

angel

2 komentarze:

  1. Piękne ubranka dla przetworów :-))) Ja też robię różne naleweczki na zimę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie opakowałaś podarunki własnej roboty. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...