Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 4 października 2015

Coś nie kartkowego...


...a drewnianego tym razem :)

Podkładki pod kubek,
które niedawno sobie zrobiłam .
Choć "zrobiłam" to zbyt wiele powiedziane,
bo krążki wyciął mąż, a ja tylko delikatnie je wyszlifowałam
i gorącą igłą wypaliłam napisy.


Mam teraz prawdziwie jesienne podkładki :)
W samą porę, bo okres na gorącą herbatkę uważam za rozpoczęty!



Zrobiłam jeszcze domek z daszkiem,
który wykorzystam do dekoracji świątecznych.
Można powiedzieć, że jest to właściwie kamieniczka.
Pomalowany drewniany klocek
i daszek z czerwonego brystolu.


Lubię motyw domków, powstanie więc jeszcze jeden.
A dekorację z domkami pokażę Wam oczywiście 
w okresie przedświątecznym :)

Miłej niedzieli życzę
wszystkim tu zaglądającym :)

angel

1 komentarz:

  1. Jakie urocze podkładki :) czekam na fotki dekoracji z domkami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...