Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 4 października 2015

Jak zrobić z pudełka po proszku do prania, praktyczny organizer?

Długi tytuł :)
Rzadko zdarza mi się wymyślać tak długie tytuły postów.
Ale ten post jest z cyklu DIY, więc tytuł jak najbardziej na miejscu.

Na blogu PWC Pola zapodała dziś nowe wyzwanie!
Jeśli jesteście ciekawi jakie, to koniecznie tam zajrzyjcie :)

A ja na to wyzwanie, zrobiłam sobie bardzo praktyczny
i jakże potrzebny organizer.


Jego bazą jest pudło po proszku do prania,
które najpierw oczywiście oczyściłam i obcięłam do odpowiedniej wysokości.


Następnie pudełko okleiłam białym papierem.
Aby pasowało do wystroju pokoju i innych pudeł 
w mojej mini pracowni, zrobiłam skromną ozdobę w postaci etykietki.
Dzięki temu mój organizer jest prosty,
 praktyczny (bo nic mi się nie pourywa podczas użytkowania)
i elegancki.


A właśnie! Jesteście ciekawi mojej mini pracowni?
Chcecie zobaczyć, jak wygląda mój kącik,
w którym maluję, scrapuję i przerabiam różności wszelakie?
Jeśli tak, to napiszcie w komentarzu.
Wtedy zrobię sesję zdjęciową mojego kącika 
i chętnie Wam pokarzę :)

Pozdrawiam
angel

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wykorzystałaś pudło po proszku :) w prostocie tkwi elegancja :)
    A Twojej pracowni jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł i śliczna praca! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...